rammelpadjes - Reisverslag uit Ostseebad Prerow, Duitsland van Ben en John Kardol - WaarBenJij.nu rammelpadjes - Reisverslag uit Ostseebad Prerow, Duitsland van Ben en John Kardol - WaarBenJij.nu

rammelpadjes

Blijf op de hoogte en volg Ben en John

05 April 2015 | Duitsland, Ostseebad Prerow

Vanmorgen vertrokken uit de jeugdherberg in Greifswald. Superschoon ding trouwens, aanrader mocht je een keer in de buurt zijn. Pa heeft z'n achterrem even nagekeken, want die liep aan. Bleek dat de snelbinder van het bagagerek de rem op de velg drukte. Dat schiet niet natuurlijk, wel een goeie training geweest gisteren.
Vandaag hebben we lange stukken kasseien gereden. Dat was niet prettig, onze vullingen en edele delen hadden het zwaar te verduren. Parallel aan die stroken lag natuurlijk het mooiste aavalt dat je maar kunt hebben, maar die was natuurlijk gereserveerd voor de PKW's. We hebben het een paar keer geprobeerd, maar dat laat je wel als keer opkeer de veters uit je schoenen gereden worden, en het toeteren maar niet ophoudt. Dat was in Zweden toch anders.
Na de middagpauze heeft Leo met pijn in z'n hart ons verlaten. Leo bedankt, het was geweldig. Wie smeert nu ons twaalf uurtje op?

• 05 April 2015 - 20:45

Cor Romkes:

Ja John ook een stukje Parijs Roubaix hoort er bij. Maar het weer is nog steeds
    okidoki en dat is toch wel heel belangrijk om ten volle te genieten om op de fiets
    te zitten.....want op de fiets zie je niet niets. Ben en John ook morgen weer een hele mooie dag gewenst!! Gr cor.romkes.